חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג לאירועים קטנים – מה ההבדל בין אירוע קטן לאירוע גדול?

בכל אירוע האוכל עומד במרכז האירוע, אך במיוחד באירועים קטנים. אם אתם חוגגים אירוע קטן וחשוב לכם להצליח, צרו קשר עם חברת: "נויה פוד". אנו נדע להפיק אירוע קטן ברמה גבוהה, עם אוכל משובח ועם תפריט מגוון ויצירתי. ערכנו כבר אינספור אירועים קטנים מוצלחים, נדע להפיק גם לכם אירוע נהדר.


להזמנת קייטרינג לאירועים קטנים חייגו עכשיו: 072-2119587


קייטרינג לאירועים קטנים

קייטרינג לאירועים קטנים

קייטרינג לאירועים קטנים – מה ההבדל בין אירוע קטן לאירוע גדול?

אירוע קטן הוא אירוע עם מספר אורחים מצומצם יחסית, זה יכול להיות כמה עשרות אורחים, מאתיים אורחים ולפעמים גם יותר. אירועים קטנים הם ימי הולדת, ימי נישואין, בת מצווה, בר מצווה, אירועים עסקיים, מסיבת אירוסין וכל אירוע שאינו אירוע המוני בן מאות אורחים.

אירועים גדולים הם אירועים שאליהם מוזמנים מאות אורחים והדגש בהם הוא על כמויות גדולות של אוכל, לעומת זאת באירועים קטנים הדגש הוא על איכות האוכל. קייטרינג לאירועים קטנים ישים דגש על מנות מיוחדות, על טעמים מגוונים, על תפריטים מגוונים ועל עיצוב המנות. נכון, הטעם של האוכל הוא הפרמטר החשוב, אך גם לעיצוב המנה יש חשיבות, מנה מעוצבת היא חוויה המשלבת חושים רבים, המנות נראות נהדר, הריחות משכרים, הטעם מגרה את בלוטות הרוק וכל הסועדים נהנים.

בכל אירוע האוכל הוא מרכז האירוע, אך במיוחד באירועים קטנים. אירוע קטן הוא אירוע אינטימי שבו האורחים מכירים אחד את השני, הם משוחחים ביניהם במהלך האירוע ומטבע הדברים הם מדברים על האוכל.  האורחים חולקים יחד את הטעמים, את החוויות, את ההתרשמות וזו כבר סיבה חשובה למה אתם חייבים להזמין קייטרינג בשרי איכותי לכל אירוע, אך במיוחד לאירוע קטן.

אירועים קטנים לא תמיד נערכים באולמות אירועים. גם אם אתם עורכים אירוע קטן בבית שלכם, חשוב להזמין חברת קייטרינג. אם הזמנתם חברת קייטרינג לאירוע, גם אתם תוכלו ליהנות ממנו, במקום לטרוח שעות על הכנת האוכל ולהתעסק בהגשה שלו, תוכלו להגיע לאירוע רעננים ולהיות האורחים של עצמכם גם באירוע הנערך בבית שלכם.

גם בין חברות הקייטרינג המתמחות באירועים קטנים יש מספר סגנונות. יש חברות המציעות אוכל בשרי, יש המתמחות בהכנת אוכל חלבי, יש המציעות אוכל גורמה, אוכל איטלקי, תפריטים ממטעמי המטבח המזרחי ועוד. יש חברות המתמחות באירועי בוקר, יש המפיקות אירועי ערב ויש חברות שצברו ניסיון רב באירועים עסקיים. לפני שאתם בוחרים את החברה, חשוב לבדוק שהיא מתמחה בסגנון ובסוג האוכל שאותו אתם אוהבים.

לא כל חברת קייטרינג מתמחה באירועים קטנים. כאשר אתם עורכים אירוע קטן, חשוב לערוך מחקר שווקים ולבקש המלצות כדי לוודא שהקייטרינג שאתם בוחרים אכן מתמחה באירועים קטנים.

אולי יעניין אותך:

קייטרינג לאירוע חברה

דוכני מזון לאירועים

דילוג לתוכן