חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג בשרי במרכז

אחת הבחירות החשובות ביותר בעת ארגון האירוע הוא בחירת סוג הקייטרינג. תחשבו על עצמכם כאשר אתם הולכים לאירוע, לאיזו סוג אוכל הייתם מצפים? כמו רוב האנשים ודאי הייתם מעדיפים קייטרינג בשרי. לדעת רבים קייטרינג בשרי הוא הקייטרינג הטעים ביותר, הוא משביע, הוא מגוון  והוא כולל סוגים רבים של בשרים כמו בשר בקר, בשר כבש, בשר עוף, אסאדו ועוד. לצד המנה העיקרית, הקייטרינג הבשרי יגוון במגוון התוספות שיתאימו לסגנון האוכל.

קייטרינג בשרי במרכז – כולם יבקשו עוד!

אוכל  בשרי הוא אוכל משביע, הוא מעניק הרגשה של אוכל אמיתי. גם אם אתם מקפידים על המשקל, כמות הקלוריות בנתחי הבשר נמוכה באופן משמעותי מאשר כמות הקלוריות בפסטות, פשטידות, כריכים עם גבינות ועוד.

אם גם אתם חושבים שקייטרינג בשר הוא קייטרינג שמרני המתאים רק לאירועים בשעות הערב, אתם טועים. קייטרינג בשרי מתאים לכל סוג של אירוע, גם לאירועים קטנים וגם לאירועים הנערכים בשעות הבוקר. באירועי יום או באירועים עסקיים לא תמיד חייבים לשבת מסביב לשולחן ולאכול תפריט בן שלוש מנות. באמצעות מזנונים או דוכני מזון מעוצבים אפשר להגיש מאכלי בשר בגודל של פינגר פוד. את נתחי הבשר הקטנים אפשר לאכול גם בעמידה, תוך כדי שיחה מעניינית עם אורח מאתגר ולהפוך כל אירוע אפור ושגרתי לאירוע מעניין, צעיר וחדשני.

קייטרינג בשרי יפתיע את האורחים שלכם במגוון עשיר של בשרים העשויים בשיטות שונות.

בשר האסאדו נחשב לבשר טעים ויוקרתי, בשר שכולם אוהבים, צעירים וגם מבוגרים. בשר אסאדו אפשר להכין בשיטות שונות כאשר השיטה הנפוצה היא צלייה ארוכה בתנורי עישון. תנורי העישון מכילים גחלים מיוחדים המעניקים לנתחי הבשר ארומה מיוחדת וטעם משובח. את תהליך הצלייה מכינים שעות מספר לפני שהאירוע מתחיל, בזמן האירוע מורידים את הבשר מהאש ופורסים אותו לעיני האורחים. תהליך פריסת הבשר מלווה בריחות מיוחדים ומשכרים ואין אורח שיכול לסרב לנתח בשר עסיסי ונהדר. אנו נדע להפתיע את האורחים שלכם בבשר אסאדו משובח, טרי וטעים.

לפני שאתם בוחרים קייטרינג בשרי, חשוב לוודא אם לקייטרינג שבחרתם יש תעודת כשרות. גם אם אתם אינכם שומרי כשרות, סביר להניח כי בין האורחים שלכם יהיו אורחים המקפידים על הלכות הכשרות, במיוחד במאכלי בשר.

אנו בחברת "נויה פוד" מציעים לכם קייטרינג בשרי במרכז כשר. אנו מקפידים על איכות המוצרים, על הטריות ועל רמת היגיינה גבוהה. נסו אותנו ולא תתאכזבו!

 

אולי יעניין אותך להזמין:

דוכן שווארמה

מדוכן מעורב ירושלמי

דילוג לתוכן