חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג אסאדו – לכל סוגי האירועים

 

WhatsApp Image 2017-12-19 at 23.47.01

קייטרינג אסאדו הוא קייטרינג העושה שימוש בנתחי בשר משובחים בצורות בישול שונות, טיגון, צלייה או עישון של נתחי הבשר. מבין כל סוגי הקייטרינג, קייטרינג אסאדו נחשב לאחד מסוגי הקייטרינג היקרים, אך המחיר משקף את איכות הבשר ואת טיב השירות. אם האורחים שלכם אוהבים לבשר ואתם רוצים לשמח אותם, הגישו להם קייטרינג אסאדו.

 

קייטרינג אסאדו איכותי

קייטרינג אסאדו מתאים לכל סוגי האירועים, לאירועים קטנים ולאירועים גדולים. באירועים גדולים רבים בוחרים בבשר אסאדו של הטעם המשובח והריחות המפתים, אך כדאי לדעת כי קייטרינג אסאדו מתאים גם לאירועים קטנים ואינטימיים. אירועים קטנים הם בדרך כלל אירועים מושקעים יותר, אירועים שבהם מושם דגש רב על איכות האוכל. ומה מתאים יותר מאשר נתחי אסאדו טריים הנצלים מול עיני האורחים ואשר ריחם מתפשט בכל מקום? בכל אירוע שבו תגישו לאורחים נתחי בשר איכותי, הצלחת האירוע מובטחת.

קייטרינג אסאדו מתאים גם לאורחים המקפידים על אכילת אוכל כשר. כללי הכשרות לא משפיעים על איכות הבשר ועל אופן ההכנה שלו. בכל אירוע יש מספר אורחים המקפידים על כללי הכשרות, הם ייהנו יחד עם כל האורחים האחרים מאוכל טעים, איכותי ומשביע.

אחד מהסודות של הצלחת הבשר הוא הבחירה הנכונה של נתחי הבשר השונים. בקייטרינג "נויה פוד" אנו יודעים איך לבחור את נתחי הבשר הטובים ביותר ולהתאים אותם לקהל האורחים. עבור האורחים המבוגרים נדע להכין סטייקים משובחים, עבור האורחים הצעירים נוכל להסתפק בסוגי בשר יקרים פחות בדומה לקבב או להמבורגר.

גם נתחי בשר משובחים זקוקים לתבלינים מתאימים. סוגי התבלינים והכמויות שלהם יעשו את ההבדל בין בשר משובח ונימוח בפה לבין בשר טעים, אך שגרתי.  צוות העובדים ב"נויה פוד"  מכיר את התבלינים המתאימים לתיבול בשר האסאדו, יודע את המינונים הנכונים ובהתאם לדרישה יוסיף גם רטבים מיוחדים שיעשירו את הארומה של הבשר ויעצימו את חוויית האכילה.

הכנת נתחי הבשר המשובחים מחייבת ניסיון וידע רב. כדי להצליח במשימה יש להכיר היטב את רזי המטבח הדרום אמריקאי וליישם אותם בהצלחה. אנו בקייטרינג "נויה פוד" מכירים את כל הסודות של בחירת נתחי הבשר ושל אופן ההכנה עד לקבלת המרקם המושלם. הסודות האלו הם הגורמים, בין השאר, למוניטין הרב שצבר צוות העובדים שלנו.

קייטרינג אסאדו זו המומחיות שלנו. נגיש לכם נתחי בשר משובחים לצד תוספות טעימות כמו ירקות מבושלים, סלטים, תפוחי אדמה, אורז ועוד, והאירוע שלכם ייהפך לחגיגה של טעמים.

להזמנת דוכני מזון לאירועים

דילוג לתוכן