חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

מגשי טורטיות לאירוח

 

טורטיות בחיתוך סושי במגוון מילויים

טורטיות בחיתוך סושי במגוון מילויים

מגשי טורטיות לאירוח כיבוד מושקע וטעים? הזמינו מגשי אירוח!

כולם ישמחו להתכבד ממאכלים משובחים, המוגשים במגשי אירוח מעוצבים ביד מקצועית! חלבי או פרווה, דגים או צמחוני? אצלנו הכול אפשרי!

מגשי טורטיות לאירוח  גם אם לא מדובר על אירוע גדול ומתוכנן, אתם בוודאי מחפשים את הכיבוד המתאים שיוגש למשתתפים. בין אם זו ישיבה עסקית ובין אם זו חגיגת יום הולדת. אתם מחפשים רעיון ייחודי לכיבוד מוצלח… מה אפשר להגיש? אם אתם מחפשים משהו ייחודי ומושקע. אם אתם רוצים להשקיע ולבחור במגש אירוח מעוצב – פנו לקייטרינג נויה סושי. אצלנו תוכלו לקבל מגוון של מאכלים ומגשי אירוח שיעשו את האירוע שלכם למוצלח ולטעים במיוחד!

מתי מתאים להזמין מגשי אירוח?

יש הזדמנויות רבות בהם אתם מחפשים מה להגיש לאורחים או לבני המשפחה, לעובדים או לעמיתים. בין אם מדובר על אירוע ספונטני ובין אם הכול מתוכנן מראש. אתם מחפשים ככל הנראה רעיון מוצלח לכיבוד שיוגש במהלך האירוע. על הכיבוד להיות מתאים וערב לחיכם של המשתתפים, איכותי וטרי וברמה מתאימה. מה דעתכם על מגשי אירוח? מגשים אלו יכילו מגוון של מאכלים משובחים ואיכותיים, הם יגיעו מעוצבים בצורה אסתטית ונאה, ויעוררו את התיאבון של המשתתפים. מגש כזה יכול להוות פתרון נפלא לשאלת הכיבוד והארוחה.

ניתן להזמין מגשים שונים, אצל נויה תוכלו להתרשם ממבחר גדול של מגשים, לפי טעמכם בחרו את המאכלים המתאימים והרצויים לכם. האם אתם מעוניינים בטורטיות? אולי מתאים כריכים? אנחנו נכין עבורכם את המאכלים הרצויים לכם בצורה מושקעת ומחומרי גלם איכותיים ביותר. אנו נשים דגש על עיצוב המגש ועל מראה נאה ומעורר תיאבון. עד שלא תטעמו לא תדעו כי מדובר במנות משובחות בטעמים נלאים! כאלו שכולם ישמחו לאכול ואפילו להתכבד בתוספת… מגשי טורטיות לאירוח

מחפשים מה להגיש עובדים? רוצים לפנק את המשפחה? לחגוג יום הולדת בהפתעה? מגשי אירוח לאירועים ימלאו כראוי את מקום הכיבוד בחגיגה שלכם!

פנו לקייטרינג נויה, כאן תוכלו להזמין מאכלים משובחים ומגשי אירוח נפלאים. כאלו שתקבלו אותם מוכנים להגשה באירוע שלכם, ותוכלו ליהנות מהם יחד עם האורחים ויתר המשתתפים!

דילוג לתוכן