חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

אסאדו לאירועים –אתם שואלים, קייטרינג "נויה פוד" עונים

WhatsApp Image 2018-01-02 at 20.15.26

לא בכדי קייטרינג אסאדו לאירועים הפך להיות להיט באירועים רבים. זהו קייטרינג הבנוי על טהרת הבשר המשובח, בשר שאותו מכינים במגוון דרכים ומתבלים עם תבלינים אקזוטיים וטעימים במיוחד.

אז אם בחרתם בחברת קייטרינג שתכין אסאדו לאירוע שלכם.. תתכוננו,, האירוע שלהם הולך להיות טעים במיוחד.

אסאדו לאירועים

שאלה: מה המיוחד בקייטרינג אסאדו ולמה כולם מדברים עליו?

תשובה: קייטרינג אסאדו הוא סוג של קייטרינג שהגיע אלינו מארצות דרום אמריקה.  זהו קייטרינג שמגישים בו נתחי בשר משובחים במיוחד בצורות שונות של בישול, אפשר לצלות את הבשר, לטגן אותו או לעשן אותו, אך בכל דרך שבוחרים חשוב להקפיד שנתחי הבשר יהיה הנתחים המשובחים ביותר.

שאלה: האם אסאדו לאירועים מתאים לכולם?

תשובה: אסאדו לאירועים מתאים לכל מי שאוהב בשר, מבין בבשר ואוכל בשר.

קייטרינג אסאדו לא מתאים לצמחוניים ובדרך כלל גם לילדים. אם יש בין האורחים שלכם אנשים הנמנעים מאכילת בשר בשל שמירה על עקרונות הצמחונות, אל תזמינו קייטרינג אסאדו. אם מספר האורחים הצמחוניים באירוע אינו גבוה במיוחד, אתם יכולים להכין להם מספר מנות מתאימות אך אם יש לכם הרבה אורחים צמחוניים, בחרו בסוג אחר של קייטרינג לאירועים.

ילדים קטנים אינם אוהבים בדרך כלל בשר ובטח שלא מבינים בו. אם אתם מתכננים אירוע לילדים, לא כדאי להשקיע בבשר אסאדו. ילדים ייהנו יותר משניצלים או לחמניות עם נקניק.

שאלה: אנו שומרי כשרות, האם אסאדו לאירועים הוא קייטרינג כשר?

תשובה: אצלנו ב"נויה פוד" כל סוג של בשר הוא בשר כשר. אנו מקפידים מאוד על כללי הכשרות, בלי לפגוע באיכות האוכל ובטעמו. חשוב לדעת כי כשרות הבשר אינה פוגעת באיכות ובטעם של הבשר. ההבדל אינו בדרך הגידול של הבהמות והעופות או בצורת ההכנה, אלא רק באופן השחיטה שאינה משפיעה על איכות הבשר.

שאלה: האם קייטרינג אסאדו הוא קייטרינג יקר?

תשובה: תלוי למה משווים אותו. מטבע הדברים כאשר בוחרים נתחי בשר איכותיים ומשובחים במיוחד, הדבר משפיע גם על המחיר. אם מישהו מציע לכם אסאדו לאירועים במחיר זול במיוחד, חייבת להידלק אצלכם נורה אדומה, ברוב המקרים המחיר הזול יבוא על חשבון איכות הבשר.

שאלה: האם  יש לכם לקוחות שישמחו להמליץ על  קייטרינג אסאדו לאירועים?

תשובה: כן, ברור. יורם מראש פינה אוהב לספר בכל מקום על החוויה הקולינרית שהייתה לא אחרי שהיה באירוע שבה הגישה חברת "נויה פוד" קייטרינג אסאדו. כבר שהגעתי לאירוע, מספר יורם, הריח היא משכר והתפשט בכל מקום, כשטעמתי את הבשר, לא יכולתי להירגע, הטעם היא מיוחד ומשובח, טעם שלעולם לא אשכח.

אולי יעניין אותך לראות עוד דוכני מזון לאירועים שאנחנו מציעים

דילוג לתוכן